رزمایش دسته‌های رزمی پایگاه محور در استان مرکزی

رزمایش دسته‌های رزمی پایگاه محور در استان مرکزی به مدت ۲۴ ساعت برگزار شد.

رزمایش دسته‌های رزمی پایگاه محور در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ پاسدار محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی:همزمان با میلاد ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در سراسر کشور با ابلاغ سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به سپاه‌های استانی رزمایش دسته‌های رزمی پایگاه محور به مدت ۲۴ ساعت برگزار شد.

در استان مرکزی ۱۲ ناحیه مقاومت بسیج شهرستانی دسته‌های رزمی خود را فراخوان کردند که بیش از ۸ هزار نفر از بسیجیان در سطح استان در این رزمایش شرکت کردند.

با توجه به اینکه بسیج برآمده از متن مردم است و لذا همیشه در طول این چهل سال بسیج در تامین امنیت کشور موثر بوده است.

در این رزمایش هم با سازماندهی عناصر مردمی برای دفاع محلی و ارتقای امنیت نقطه به نقطه در شهر‌ها بسیجیان توانستند اهداف این رزمایش را به تحقق برساندند.

اجرای شامگاه یاد یاران، جلسه تعاملی با هیئت امنای مساجد، جشن میلاد حضرت رضا (ع)، برگزاری نماز جماعت، توزیع ماسک و مواد بهداشتی در برخی محلات که پایگاه محور انجام شد و در پایان اجرای گشت رضویون بخشی از برنامه‌های این رزمایش بود.

رمز این رزمایش یا علی بن موسی الرضا (ع) و مأموریت دسته‌های رزمی پایگاه محور در رزمایش دفاعی، امنیتی و امداد و نجات بود که خوشبختانه ماموریت‌ها با موفقیت کامل انجام شدند.

حضور بسیج در سراسر کشور به عنوان یک عامل بازدارنده مهم همواره در طول انقلاب اسلامی باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده و این بار هم بسیج بار دیگر با حضور به موقع خود خط بطلانی بر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان به خصوص تحریکات معاندین در فضای مجازی کشاند.

بسیجیان در طول انقلاب با حضور آگاهانه خود در صحنه‌های مختلف همواره نشان داده اند به عنوان مجاهدان فی سبیل الله برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی آمادگی کامل را دارند و در این رزمایش هم آمادگی خود را به رخ کشاندند.

انتهای پیام/ الف

برچسب ها: رزمایش ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.