نماینده سابق مجلس در ساوه:

موفقیت دولت و مجلس در گرو حرکت انقلابی و تطبیق اهداف با آرمان‌های امام (ره) است

نماینده دوره هشتم و نهم مجلس در ساوه گفت: موفقیت دولت و مجلس در گرو حرکت انقلابی و تطبیق اهداف با آرمان‌های امام (ره) است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در مراسمی در امامزاده سید اسحاق ساوه گفت: موفقیت دولت و مجلس را در گرو حرکت انقلابی و تطبیق اهداف با آرمان‌های امان خمینی (ره) دانست.

حجت الاسلام آقا تهرانی افزود: همه وظیفه داریم با درک درست از وضعیت و موقعیت جمهوری اسلامی و دفاع از ارزش‌های امام و رهبری، با خودسازی و تزکیه نفس برای ظهور امام عصر (عج) تلاش کنیم.

او انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را موهبتی الهی از سوی پروردگار بیان کرد و اضافه کرد: دنیا در عصر حاضر بیش از هر زمان دیگری برای تکامل و سعادت نیازمند تعالیم انبیا الهی است.

نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی تواضع و اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) را سرآغاز تزلزل پایه‌های فساد و ظلم بیان کرد و ادامه داد: در دوران ۸ سال دفاع مقدس، عشق جوانان کشور به این اسطوره‌ی ماندگار تاریخ، لحظات و صحنه‌هایی بی بدلیلی را در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های پیر جماران خلق کرد.

او امام راحل را حقیقت همیشه زنده توصیف کرد و گفت: این شخصیت کم نظیر تاریخ با تقوای الهی و خلوص نیت در برابر ابرقدرت قرن مقاومت کرد و معادلات جهانی را به سوی الی الله تغییر داد.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی بیان کرد: در وضعیت بیماری کرونا، هوشیاری و درایت رهبری در بسیج امکانات مردمی، تشویق و قدردانی از کادر درمانی موجب شد بخش اعظمی از معضلاتی که دنیا اینک گرفتار این ویروس شده اند را در کشور مدیریت شود.

در ادامه با حضور مسئولین از سه اثر گروه بسیج دانشجویی شهرستان ساوه با مضامین اندیشه‌های امام راحل عظیم الشان رونمایی شد برگزاری نمایشگاه نستعلیق آثار امام خمینی (ره) از دیگر برنامه‌های جنبی این مراسم بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.