امام جمعه سمنان:

پیشرفت کشور با سازش مقابل آمریکا به دست نمی‌آید

آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت: توسعه، رشد و پیشرفت کشور هرگز با سازش مقابل آمریکایی‌ها به دست نمی‌آید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه سیزدهم تیرماه در سمنان با بیان اینکه توسعه، رشد و پیشرفت کشور هرگز با سازش و کرنش مقابل آمریکایی‌ها به دست نمی‌آید گفت: همه مردم و مسئولان امروز باید به توانمندی‌های داخلی و ظرفیت‌های بالای جوانان ایرانی و متخصصان بومی توجه کنند و با این اولویت، مشکلات کشور رفع می‌شود.

او با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی همواره در حال ایجاد نفاق و انشقاق بین امت مسلمان و مردم کشورمان هستند، خواستار توجه هر چه بیشتر به این توطئه‌ها شد.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: آمریکا نمی‌تواند مشکلات کشورمان را رفع کند و آن‌ها همواره دنبال منفعت خود هستند و برخی دلباختگان داخلی باید بدانند که رفع مشکلات کنونی به دست خودمان انجام می‌شود.

آیت الله شاهچراغی بابیان اینکه دو ویروس کرونا و فساد هر دو مخرب هستند ابراز داشت: بیشترین ضربه از فساد است زیرا کرونا با پروتکل‌های بهداشتی قابل‌کنترل است لذا با این تفاسیر می‌بایست با فساد مبارزه کرد و این وظیفه عموم مردم تلقی می‌شود.

او میلاد امام هشتم (ع) را گرامی داشت و گفت: این امام به تقوا در تمام امور، اخلاق اسلامی و رفتار زیبا با مردم تاکید داشته و آن‌ها را برای بسیاری از مشکلات راهگشا ذکر کرده اند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.