طی اطلاعیه‌ای اعلام شد؛

تشدید برخورد سختگیرانه شهردارى بر استفاده از ماسک در ناوگان عمومى از امروز

شهردارى تهران اعلام کرد: از امروز تمهیدات سختگیرانه ترى برای استفاده از ماسک در مترو و اتوبوس اعمال خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران با صدور اطلاعیه‌اى اعلام می‌دارد، به دنبال تأکید رئیس جمهور و شهردار تهران بر اجبارى شدن استفاده از ماسک در تمامی اصناف، ادارات و ناوگان عمومى سطح شهر، برخورد سختگیرانه ترى از سوى شهردارى در ناوگان عمومى صورت می‌گیرد.

با تأکید رئیس جمهور و شهردار تهران بر اجبارى شدن استفاده از ماسک در تمامى اصناف، ادارات و در ناوگان عمومى پایتخت؛ از امروز "یکشنبه ١٥ تیر ماه"، تمهیدات سختگیرانه ترى به این منظور در تمامى ناوگان عمومى شهر اعمال خواهد شد.

هم اکنون در ۱۲۷ ایستگاه مترو و ٦٢ پایانه و ایستگاه اتوبوس شهر تهران ماسک به قیمت مناسب عرضه می‌شود و حتی امکان عرضه ماسک در پایانه‌هاى تاکسیرانى شهر هم فراهم شده است.

مجموعه مدیریت شهرى و معاونت حمل و نقل و ترافیک با تأکید بر مصوبه دولت مبنى بر اجبارى شدن ماسک در مترو و اتوبوس اعلام می‌دارد: رعایت فاصله گذارى اجتماعی و استفاده از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسى همچنان مورد تأکید است و از امروز (یکشنبه ١٥ تیر ماه) سخت گیری‌های بیشتری توسط نیروی انتظامی، پلیس مترو و یگان حفاظت شهرداری تهران برای استفاده شهروندان از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسى‌هاى شهر تهران اعمال خواهد شد.

بنا بر این اطلاعیه از ورود افراد بدون استفاده از ماسک در تمامى ایستگاه‌های مترو، اتوبوسرانى و تاکسیرانى ممانعت می‌شود، از این رو از شهروندان می‌خواهیم که برای حفظ سلامتی خودشان فاصله‌های اجتماعی را رعایت کنند و همکاری لازم را نیز در استفاده از ماسک در ناوگان عمومى شهر داشته باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۵ تير ۱۳۹۹
آخه وقتي اتوبوسا پنجره هاشونو باز نميكنن و مترو هم هواكش درست و درمون نداره اجباري كردن ماسك به چه دردي ميخوره
آخرین اخبار