نوبخت خبرداد؛

ماسک در ۱۲۷ ایستگاه متروی تهران و حومه عرضه می شود

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: ماسک با قیمت مناسب درتمامی ۱۲۷ ایستگاه متروی تهران و حومه عرضه می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فرنوش نوبخت نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: بعد از گذشت کمتر از ۲۰روز از اجرای طرح «اجباری شدن استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی کلانشهرها» برنامه ریزی راه اندازی مراکز فروش ماسک توسط وزارت صمت و با همکاری شهرداری تهران و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درتمامی ایستگاه‌های خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رصد مسافران از طریق دوربین‌های مترو، انجام می‌شود افزود: اغلب افراد از ماسک استفاده می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه در تمامی ایستگاه‌های مترو امکان تهیه ماسک وجود دارد گفت: از تمامی شهروندان و مسافران می‌خواهیم در زمان ورود به مترو حتما از ماسک استفاده کنند.

نوبخت خاطرنشان کرد: این طرح به منظور حفظ سلامتی افرادی که قصد دارند از سامانه‌های حمل و نقل عمومی درون شهری استفاده کنند، تصویب شده و برای اجرای هرچه بهتر آن نیازمند یاری شهروندان و مسافران هستیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ادامه درباره استمرار روند ضدعفونی کردن قطار‌ها و ایستگاه‌های شبکه مترونیز گفت: قطار‌های مترو با دو روش خشک و‌تر توسط سیستم‌های مکانیزه شستشو مترو، شستشو و ضد عفونی می‌شوندهمچنین تمامی قطار‌ها در ایستگاه‌های ابتدایی و انتهایی هرخط نیز به صورت خشک ضد عفونی می‌شود. این کارتا زمانی که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اوضاع را عادی اعلام کند ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: این کار بر اساس استاندارد‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تمامی اماکن مترو، پایانه‌ها و قطار‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار