افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۲۱ نفر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کرونا در استان به ۲۱ نفر افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدانپناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تا چهاردهمین روز از تیرماه امسال، ۱۳۵ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۴۹ نفر از آن‌ها مبتلای قطعی و مابقی مشکوک به ابتلا هستند.
 
پرویز یزدانپناه از افزایش تعداد قربانیان کرونا در استان به ۲۱ نفر خبر داد و افزود: این بیمار ۹۴ ساله، ساکن شهرستان گچساران بود که متاسفانه بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ و به علت داشتن بیماری زمینه‌ای دیابت، فشارخون و روماتیسم مفصلی جان خود را از دست داد.

او با اشاره به اینکه ۹ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند، بیان کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۱۲۳۳ مورد گزارش شده است.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه تعداد موارد مثبت و موارد بستری نیز همچون روز‌های گذشته در حال افزایش است.
 
یزدانپناه با بیان اینکه انتظار این است به گونه‌ای وارد پیک شویم که امکانات درمانی جوابگو باشد تا مرگ و میر کمتر شود، افزود: استفاده از ماسک در اجتماعات و در محل‌های سرپوشیده اجباری است و اگر کسی رعایت نکرد متخلف است.

او بیان کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات لازمه رعایت حقوق سایر شهروندان است.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان گفت: با توجه به وضعیت قرمز و یا هشدار در استان‌های مجاور تمنا داریم از مسافرت‌های درون استانی و برون استانی خود داری شود.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.