نوبافت شادیلون قهرمان ایران شد

مدیرعامل باشگاه نوبافت شادیلون گفت: با توجه به شیوع کرونا و نیمه‌تمام ماندن لیگ، با تصمیم فدراسیون و سازمان لیگ جودو، نوبافت شادیلون قهرمان ایران شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد زندروحانی مدیرعامل باشگاه نوبافت شادیلون در خصوص آخرین تصمیمات سازمان لیگ جودو گفت: با جلسه‌ای که میان آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو و مسئولان سازمان لیگ برگزار شد، با توجه به شیوع کرونا و لزوم حفظ سلامت ورزشکاران و مربیان، تصمیم به پایان لیگ و اعلام رده‌بندی تیم‌ها گرفته‌شد.

او افزود: با این تصمیم سازمان لیگ، طبق آخرین جدول رده‌بندی رقابت‌ها، تیم‌های اول تا سوم و همچنین تیم اخلاق در هر بخش انتخاب شدند.

مدیرعامل باشگاه نوبافت شادیلون ادامه داد: در لیگ جودوی امید تا المپیک، در گروه ب، تیم نوبافت شادیلون خراسان رضوی به عنوان قهرمانی دست یافت. تیم هیئت جودو اراک دوم شد و شهرداری کرج و هیئت جودو سیدآباد به صورت مشترک به مقام سوم رسیدند.

روحانی بیان کرد: امیر قاسمی‌نژاد، مربی ارزنده نوبافت شادیلون نیز به عنوان مربی نمونه لیگ امید تا المپیک برگزیده‌شد.

او تصریح کرد: هدف باشگاه نوبافت شادیلون، ایجاد بستری مناسب برای رشد علاقه‌مندان و جودوکاران مستعد خراسانی در رده‌های سنی پایه است. خوشحالیم که در سال نخست تشکیل تیم توانستیم به عنوان قهرمانی ایران دست یابیم. امیدوارم در آینده نزدیک با پایان یافتن ویروس کرونا، لیگ در سال ۹۹ نیز برگزار شود.

بیشتر بخوانید
  • تمدید تعطیلی اماکن ورزشی خراسان رضوی تا پایان سال

    مدیرعامل باشگاه نوبافت شادیلون تاکید کرد: آقایان اسدی و حاج محمود زندروحانی اعضای هیات‌مدیره تیم نوبافت شادیلون بودند که در کمیته فنی تیم نیز حضور داشتند‌.

     باشگاه نوبافت شادیلون در دو رشته جودو و کوراش فعالیت می‌کند و تیم کوراش خراسان رضوی موفق شد در رقابت‌های قهرمانی کشور، با اسپانسرینگ و تحت حمایت نوبافت شادیلون در مازندران قهرمان ایران شود.

    انتهای پیام //ب. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.