عدم توجه برخی از جوانان به توصیه‌های بهداشتی در مراودات اجتماعی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، بر توجه جوانان به توصیه‌های بهداشتی و لزوم استفاده از ماسک در مراودات اجتماعی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فریدون رحمانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: از جمله معدود افرادی که رعایت توصیه‌های بهداشتی و لزوم استفاده از ماسک را جدی نمی‌گیرند جوانان هستند.

او افزود: یکی از مؤثرترین و اصلی‌ترین راه‌های کنترل یک اپیدمی از جمله بیماری تنفسی اعمال محدودیت‌ها است.


بیشتر بخوانید


رحمانی اضافه کرد: در فروردین ماه امسال که محدودیت‌های جدی اعمال شد شاهد کاهش بیماری بودیم به طوری که در اردیبهشت ماه با موارد کم بیماری مواجه شدیم و بیماری به سمت نابودی پیش می‌رفت.

او با بیان اینکه با برداشته شدن محدودیت‌ها و راحت‌تر برخورد کردن مردم با بیماری کرونا متأسفانه مجدداً شاهد طغیان کرونا ویروس طی این روز‌ها هستیم ادامه داد: اگر محدودیت‌هایی که به مدت یک هفته در چهارمحال و بختیاری اعمال شده است نتیجه دهد به سمت اعمال محدودیت‌های بیشتر پیش نخواهیم رفت.

رحمانی گفت: هم اکنون بخش عمده‌ای از مردم که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند جوانان هستند و افراد میانسال و دیگر اقشار جامعه نسبت به استان‌های دیگر توصیه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را جدی‌تر گرفته اند.

او از مردم خواست: رعایت موارد بهداشتی به ویژه ماسک زدن را به ۱۰۰ درصد برسانند.

رحمانی افزود: از مردم می‌خواهیم که از حضور در مراسم ها، چه مراسم جشن و شادی چه مراسم‌های تحریم به شدت پرهیز کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.