کرونا جان دو نفر دیگر را گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، دو مورد فوتی جدید ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان گزارش شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، از شناسایی ۵ مورد جدید مبتلا به کرونا در بین بیماران بستری با علایم بالینی مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی استان خبر داد.

او افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۴ نفر با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه کردند و ۲۳ نفر با حال بدتر در مراکز بیمارستانی بستری شدند.

شیرانی اضافه کرد: هم اکنون ۷۹ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۵۱ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، دو مورد فوتی جدید ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان گزارش شده است، افزود: مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ۵۶ نفر است.

او  تصریح کرد: هم اکنون ۱۵ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی به نسبت بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار