توزیع ۴۶۳ میلیارد ریال از کمک مراکز نیکوکاری بین مددجویان کمیته امداد

امسال ۴۶۳ میلیارد ریال از کمک‌های خیران نوعدوست به مراکز نیکوکاری استان اصفهان بین مددجویان و نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، گفت: ۲۵۵ مرکز نیکوکاری در سراسر استان و با نظارت این نهاد در حال ارائه خدمت به مددجویان و نیازمندان هستند.

زارع رسالت اصلی این مراکز را ایجاد حس نوع‌دوستی و همدلی در میان اقشار مختلف عنوان کرد و افزود: برون‌سپاری و واگذاری امور نیازمندان به مردم با پشتیبانی فنی و نرم‌افزاری این نهاد از اهداف مهم اجرایی درزمینه گسترش مراکز نیکوکاری است.

او مراکز نیکوکاری را درزمینه جذب مشارکت‌های مردمی موفق ارزیابی کرد و توضیح داد: در سه ماهه نخست امسال، این مراکز موفق به جذب ۴۶ میلیارد و ۳۱۹ میلیون تومان کمک مردمی شدند که شش میلیارد و ۳۴۴ میلیون تومان آن نقد، ۳۹ میلیارد و ۱۸۸ میلیون تومان کالا و ۷۸۵ میلیون تومان آن نیز خدمات و تخفیفات مراکز درمانی و خدماتی است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان تاکید کرد: کمک‌های جمع آوری شده توسط مراکز نیکوکاری در محدوده فعالیت و توسط خود آن‌ها به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: بیش از ۳۵ هزار و ۹۲۱ نیازمند اصفهانی در این مدت از کمک‌های جمع‌آوری‌شده این مراکز بهره‌مند شدند.

زارع در انتها با اشاره به ارتباط ۱۷ هزار و ۳۸۵ نیکوکار و خیر اصفهانی با این مراکز از عموم مردم اصفهان و فعالان عرصه خیر و احسان برای پیوستن به جمع مراکز نیکوکاری استان، دعوت کرد و گفت: ساختار مردمی، محله محور و مبتنی بر شناخت بی واسطه نیازمندان هر محله می‌تواند در زمینه حمایت و دستگیری از نیازمندان به ویژه افراد آبرومندی که به دلایلی موقتا دچار فقر شده اند، گشایش و کمک بزرگی باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار