آزادسازی ۱۸۰۰ متر مربع از حریم رودخانه امیررود نوشهر

۱۸۰۰ مترمربع از زمین‌های تصرف شده حریم و بستر رودخانه امیررود نوشهر پس از ۱۵ روز پیگیری قضایی آزاد سازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حامد عبدالهی مدیر منابع آب شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت ضمن هشدار قاطع به متخلفان و متصرفان بستر مجاری و منابع آبی،گفت: با حمایت بسیار خوب دستگاه قضایی به خصوص دادستان نوشهر و همراهی نیروی انتظامی و همچنین همکاری شهرداری ۱۸۰۰ مترمربع از بستر و حریم رودخانه امیررود نوشهر رفع تصرف گردید.

او با بیان اینکه برخی از متخلفان به تصور اینکه در شرایط کرونایی اقدامات خلاف قانون آن‌ها از دید ماموران و مجریان قانون مخفی خواهد ماند، افزود: گروه‌های گشت و بازرسی و مامورین ماده ۳۰ این امور در هیچ شرایطی، فعالیت خود را تعطیل نخواهند کرد و این امور ضمن معرفی متصرفان به مراجع قضایی، انفال و اراضی عمومی را آزاد و تاسیسات احداثی را تخریب خواهد کرد.

عبدالهی گفت: در آزاد سازی بستر علاوه بر حمایت‌های دستگاه قضا و انتظامی، برخی از نهاد‌ها و ادارات از جمله شهرداری‌ها مشارکت فعال داشتند که جا دارد از همه آن‌ها تشکر و قدردانی کنیم.

پیش از این نیز با تلاش مدیریت منابع آب بابل اجرای حکم تصرفات بستر و حریم با حضور دادستان بابل منطقه مرزون آباد انجام شده بود.

بیش از ۲۳ مورد تجاوز ساختمانی تاکنون در حریم و بستر رودخانه تخریب و آزادسازی شده است.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.