عرضه نسخه جدید رابط کاربری هوآوی در سه‌ماهه سوم امسال

هوآوی قصد دارد سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰ نسخه جدید رابط کاربری خود یعنی EMUI 11 را رونمایی کند.

عرضه نسخه جدید رابط کاربری هوآوی در سه ماه سوم امسالبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رابط کاربری مخصوص گوشی‌های هوآوی (EMUI) امسال هشتمین سالگرد خود را پشت سر می‌گذارد. این شرکت یک مراسم خاص آنلاین به همین مناسبت برگزار کرد و طی این مراسم، اولین جزئیات درباره نسل بعدی این رابط کاربری یعنی EMUI 11 را ارائه کرد. وانگ چنگلو، رئیس بخش نرم‌افزار‌های مصرف‌کنندگان هوآوی تائید کرد که EMUI 11 قرار است در سه ماهه سوم امسال برای گوشی‌های هوآوی به بازار عرضه شود. علی رغم عدم افشای تاریخ انتشار واقعی این رابط کاربری، شایعات حاکی از آن است که سری Mate 40 اولین مجموعه از گوشی‌های هوآوی است که با پوسته جدید EMUI 11 روانه بازار می‌شوند.


بیشتر بخوانید


رابط کاربری EMUI سفر خود را در سال ۲۰۱۲ با عنوان Emotion UI 1.0 آغاز کرد. اولین رابط کاربری هوآوی مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۴ آغاز به کار کرد. شرکت هوآوی سال‌ها روی رابط کاربری انحصاری خود، کارکرد و EMUI چندین طراحی مختلف را به خود دید که در نهایت ما را به EMUI 10 سوق داد و در ماه اوت اعلام شد که این رابط کاربری همراه با معرفی گوشی جدید پرچمدار این شرکت، P40 عرضه می‌شود. این رابط کاربری همانگونه که طرفداران زیادی دارد، مخالفان زیادی هم دارد و کار کردن با آن نسبت به دیگر رابط‌های کاربری مخصوص سیستم عامل اندروید متفاوت است.

عرضه نسخه جدید رابط کاربری هوآوی در سه ماه سوم امسال

رئیس بخش نرم‌افزار هوآوی در مراسم آنلاین این شرکت برای جشن هشت سالگی EMUI خبر‌های ویژه‌ای هم داشت. چنگلو در این مراسم اعلام کرد که هوآوی در نظر دارد برنامه‌های بیشتری را روی سرویس موبایل هوآوی قرار دهد تا بتواند این سرویس را جایگزین خدمات ارائه شده توسط گوگل برای مشتریان خود ارائه دهد. گفتنی است؛ گوگل با اعلام تحریم هوآوی توسط آمریکا، این شرکت را تحریم و از ارائه سرویس به گوشی‌های هوآوی امتناع کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار