در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

علت شرکت نکردن زالی برای ارائه گزارش حادثه سینا مهر در جلسه شورای شهر تهران

نژادبهرام درباره علت عدم حضور آقای زالی در جلسه شورای شهر تهران برای ارائه گزارش حادثه سینا مهر توضیحاتی داد.

زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به حواشی شرکت نکردن زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در جلسه روز گذشته شورای شهر تهران گفت: به دلیل حادثه انفجار در کلینیک سینا مهر  و انتقال مصدومان این حادثه به بیمارستان شهدای تجریش از زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که فعالیت این بیمارستان زیر نظر او است دعوت کردیم که به دلیل مشغله کاری امکان حضور پیدا نکرد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران افزود: روز سه شنبه(۱۷تیرماه) انتظار داشتیم آقای زالی در صحن شورای شهر تهران حاضر شود که اعلام شد به دلیل همزمانی با جلسه ستاد کرونا، معاون او در صحن شورای شهر تهران برای ارائه گزارش حاضر می‌شود.

نژاد بهرام بیان کرد: اعضای شورای شهر تهران به دلیل حاضر شدن معاون آقای زالی در صحن شورای شهر تهران جهت ارائه گزارش اعتراض کردند که رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی داد و در این زمینه تمامی اعضای شورای شهر تهران در نظر داشتند که اظهار نظر کنند.

او تصریح کرد: به دلیل تکثر تذکرها از سوی اعضای شورای شهر تهران، رئیس شورای شهر اعلام کرد که اعضای شورا تذکرها را به صورت مکتوب اعلام کنند و تعدادی از اعضای شورا نیز به دنبال این کار بودند.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: من به عنوان یکی از اعضای شورای شهر تهران به دلیل زحماتی که نظام پزشکی در چند ماه اخیر کشیده است، عدم حضور آقای زالی در جلسه شورای شهر تهران را پذیرفتم.

نژاد بهرام در پاسخ به این سوال که آیا در ادامه باز هم از زالی پیرامون حادثه کلینیک سینا مهر دعوت می‌شود یا خیر؟ گفت: برنامه‌ای برای دعوت مجدد از آقای زالی نداریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار