رئیس شورای اطلاع رسانی فارس تاکید کرد؛

اقدام دستگاه‌های اجرایی نسبت به انعکاس عملکرد دولت

رئیس شورای اطلاع رسانی استان فارس گفت: دستگاه‌های اجرایی استان باید با مستندسازی از عملکرد برجسته دولت نسبت به انعکاس آن در جامعه اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید احمد احمدی زاده معاون استاندار و رییس شورای اطلاع رسانی استان فارس در جلسه مشترک شوراهای اطلاع رسانی سراسر کشور که به صورت ویدیوکنفرانس و با حضور سخنگوی دولت برگزارشد با تاکید بر لزوم باز نشر و معرفی خدمات دولت تدبیر و امید بیان کرد: در این راستا بیش از ۱۹ دستگاه  اجرایی استان تفاهم نامه را همکاری با صدا و سیما منعقد کرده اند.

او، تصریح کرد: معرفی جامع دستاوردهای دولت با همکاری صدا و سیما، از محور های اصلی  شورای اطلاع رسانی به شمار می‌رود  و ما برای معرفی دستاوردها و  اقدامات دولت از زیان و بیان خود مردم بهره‌گیری می‌کنیم. 

احمدی زاده با اشاره به راه اندازی کمیته تولید محتوا در شورای اطلاع رسانی ادامه داد: راه اندازی قرار گاه رسانه‌ای استان یک اقدام موثر در تجمیع فعالیت رسانه در این حوزه محسوب می شود و ما در معرفی خدمات دولت به قالب شکنی نیاز داریم.

معاون استاندار و رییس شورای اطلاع رسانی استان فارس خواستار افزایش فعالیت رسانه‌ای دستگاه‌های اجرایی شد و افزود: دولت در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی با شرایط سخت موجود ناشی از تحریم های ظالمانه و بی‌سابقه، دستاوردهای عظیمی داشته است و در همین زمینه شورای اطلاع رسانی بیش از ۱۳ جلسه تشکیل داده است. 

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۳:۳۲ ۱۸ تير ۱۳۹۹
خدا وکیلی یکی از اقدامات برجسته دولت تدبیر و امید برای من کارمند خدا زده چه بوده ؟ مستند سازی از چی از قیمت حداقل امکانات زیستی ( مرغ۰میوه. لبنیات۰برنج و....) قیمت مسکن قیمت پوشاک ...خودتون قضاوت کنید علی برکت الله
آخرین اخبار