بررسی مشکلات عمرانی روستا‌های شیراز و زرقان

با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی فارس و نمایندگان شیراز و زرقان در مجلس، مشکلات زیرساختی و عمرانی روستا‌های این دو شهرستان بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا امیری فرماندار شیراز گفت: در جلسه‌ای با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان فارس و نمایندگان مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، مشکلات زیرساختی و عمرانی روستا‌های دو شهرستان شیراز و زرقان بررسی شد.

او افزود: در روستا‌های حاشیه شیراز متوسط شاخص‌های توسعه در بخش‌های گاز، آب، برق، راه، فضا‌های آموزشی و ورزشی از متوسط استانی کمتر است و همین امر مشکلاتی را برای ساکنان این مناطق ایجاد کرده است.

امیری با بیان اینکه برای رفع سریع‌تر این مشکلات کمیته توسعه روستایی تشکیل شده است، افزود: در جلسه امروز مشکلات ۶ دهستان بخش مرکزی شیراز شامل دراک، قره باغ، سیاخ دارنگون، بیدزرد، کفترک و داریون، دهستان‌های بخش ارژن شیراز و بخش‌های مرکزی و رحمت آباد شهرستان زرقان در حوزه‌های گاز، آب و راه‌های ارتباطی بررسی و تصمیم گیری شد.

او افزود: در این جلسه مقرر شد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در جلسه ماه آینده نتایج اقدامات و پیگیری‌های ارگان مربوطه برای رفع مشکلات مطرح شده، ارائه دهند.

فرماندار شیراز گفت: رفع مشکلات این روستا‌ها نیازمند تلاش دستگا‌های اجرایی، پیگیری نمایندگان مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و تخصیص امکانات و اعتبارات ملی است.

امیری، برگزاری مستمر و ماهانه این جلسات و بررسی مشکلات اقتصادی، اجتماعی و اشتغال شهرستان‌های شیراز و زرقان در جلسات آتی را از مصوبات این جلسه برشمرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار