اختصاص بیش از ۵ میلیارد تومان اعتبار برای جهیزیه نوعروسان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پیش بینی ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در سال ۹۹ برای تأمین جهیزیه زوج‌های تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه امسال ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از منابع مختلف برای تأمین جهیزیه زوج‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد پیش بینی شده است، افزود: در بهار امسال ۲۰۰ میلیون تومان از این بودجه از محل منابع دولتی ابلاغ و به زوج‌های نیازمند پرداخت‌شده است.

الهی راد بابیان اینکه در برنامه‌ریزی انجام‌شده در سال ۹۹، از محل این منابع هزار و ۱۵۲ زوج نیازمند زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند، عنوان کرد: یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از اعتبار امسال از محل منابع دولتی اختصاص‌یافته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اظهار کرد: بیش از ۴ میلیارد تومان نیز از محل کمک‌های مردمی برای تأمین جهیزیه زوج‌های نیازمند هزینه می‌شود.


بیشتر بخوانید:


الهی راد بابیان اینکه بخشی از کمک‌ها حامیان طرح اکرام نیز برحسب نیات خیرخواهانه خیران برای تأمین جهیزیه ایتام هزینه می‌شود، گفت: امسال یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از کمک‌های حامیان طرح اکرام و محسنین نیز برای تهیه جهیزیه زوج‌های نیازمند اختصاص‌یافته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اضافه کرد: مراکز نیکوکاری امسال ۲ و نیم  میلیارد تومان از رقم کلی اعتبار پیش‌بینی‌شده سرفصل تهیه جهیزیه نیازمندان در سال ۹۹ را بر عهده دارد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.