فردا؛ آزمون استخدامی سوادآموزی

آزمون استخدامی مشمولان سوادآموزی در کهگیلویه وبویراحمد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ۲۰ تیر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد قائم کاظمی بیدک رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای برگزاری این آزمون استخدامی که همزمان با آزمون ثبت اسناد و املاک کشور و صنایع شیر انجام می‌شود دستورالعمل‌های بهداشتی درنظر گرفته شده است.

کاظمی در جلسه هماهنگی برگزاری این آزمون با مسئولان نهضت سوادآموزی کهگیلویه وبویراحمد افزود: تکمیل فرم خودارزیابی سلامت، غربالگری وتب سنجی در ورودی برای افراد مشکوب به کرونا ویروس، استفاده از ماسک، ضدعفونی کردن محیط آزمون، رعایت بهداشت در تحویل و دریافت سئوالات و رعایت فاصله اجتماعی از موارد مهم در برگزاری این آزمون است.

محمدجعفر رستمی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی هم گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور فردا جمعه از ساعت ۹ صبح آغاز (به مدت ۱۲۰ دقیقه) برگزار می‌شود.

رستمی با بیان اینکه باجه ویژه رفع نقص در روز آزمون نیز برای داوطلبان دایر است ادامه داد: این آزمون در ۳ سالن دانشکده علوم انسانی، کشاورزی ومنابع طبیعی برگزار می‌شود.

حمدالله خواهش نیک معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان هم گفت: در این آزمون ۴۸۳ نفر از مشمولان با سابقه فعالیت حداقل ۲ دوره بین سال‌های ۷۹ تا ۹۲ وفعالیت کنونی در سوادآموزی شامل ۳۳۹ زن و ۱۴۴ مرد شرکت می‌کنند.

خواهش نیک افزود: براساس اعلام سازمان نهضت سوادآموزی آزمون نمره منفی ندارد و پاسخگویی به ۵۰ درصد سئوالات الزامی است.

او ادامه داد: نتایج این آزمون تا نیمه دوم مرداد اعلام می‌شود.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.