طرح ملی تابستانه فهما در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

طرح ملی «تابستانه فهما» کانون‌های مساجد در استان چهارمحال و بختیاری در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد با عنوان «تابستانه فهما» به دلیل پیشگیری و مقابله با کرونا در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود گفت: حفظ سلامتی نوجوانان و جوانان از دلایل برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در فضای مجازی است.

او افزود: نداشتن برنامه مناسب برای گذراندن اوقات فراغت، سایر جنبه‌های زندگی را تحت تأثیر قرار داده و گاه موجب فساد می‌شود.


بیشتر بخوانید


مظاهری اضافه کرد: توجه به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برای شناخت نیاز‌ها و رفع آن ها، همچنین برنامه ریزی برای گذراندن اوقات فراغت آن‌ها موجب بروز خلاقیت و نوآوری توأم با فکر با تفکر سیال در فرزندان می‌گردد.

او، تقویت بنیه ایمان، همدلی، کار و ایثار در محیط مسجد، خانواده و محله با استفاده از ظرفیت‌های خود جوش و داوطلبانه مردمی با محوریت کانون مساجد و رشد و پرورش استعداد‌های بالقوه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از اهداف برگزاری طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد با عنوان «تابستانه فهما» است.

مظاهری گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با محوریت امام جماعت و همراهی هیئت امنا مسجد و سایر تشکل‌های مسجد و محله می‌توانند با رویکرد‌های شبکه سازی و جریان سازی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و فعالان فرهنگی، اجتماعی محله گامی مؤثر برای غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون بردارند.

او افزود: مستند سازی، اطلاع رسانی و انعکاس فعالیت‌ها در رسانه‌های مرتبط و فضای مجازی از طریق رسانه‌های استانی و خبرگزاری شبستان از دیگر وظایف کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای برگزاری طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد با عنوان «تابستانه فهما» است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار