برگزاری ۳۰۰ ویژه برنامه دهه کرامت در کانون‌های مساجد

۳۰۰ ویژه برنامه دهه کرامت در کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، از برگزاری ۳۰۰ ویژه برنامه دهه کرامت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با شعار «خدمت کریمانه، همدلی به رسم اهل‌بیت (ع)» خبر داد.

او افزود: در خجسته ایام دهه کرامت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ویژه برنامه‌های مختلفی را برای نشاط و شادابی مردم در مکان‌های عمومی و فضای مجازی برگزار می‌کنند.


بیشتر بخوانید: جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی برگزار می‌شود


مظاهری اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان هر ساله با فرا رسیدن دهه کرامت ویژه برنامه‌های را به صورت تجمعی برگزار می‌کردند که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌های حضوری دهه کرامت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی اجرا می‌شود.

او ادامه داد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به عنوان دبیر شورای مرکزی دهه کرامت با همکاری سایر دستگاه ها، ۳۰۰ ویژه برنامه را در سطح استان برگزار می‌کند.

مظاهری، حضور خادمین حرم مطهر رضوی در قالب کاروان «زیر سایه خورشید»، تجلیل از مدافعان سلامت و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و برگزاری جشنواره «آن گنبد طلایی» در قالب مسابقه شعرخوانی و قصه گویی ویژه کودک و نوجوان با موضوع امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) با محوریت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان را از برنامه‌های دهه کرامت استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد.

او افزود: دهه کرامت امسال از سوم تیر ۹۹ همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز می‌شود و تا ۱۳ تیر همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار