رئیس پلیس راه شمال فارس:

مسدود شدن جاده باجگاه به صدرا / احداث تقاطع غیر همسطح مشکل را حل می‌کند

سرهنگ دهقانی گفت: جاده باجگاه به صدرا به دلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی توسط برخی از رانندگان قانون گریز، تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: شرکت عمران و توسعه به دلیل رفاه حال شهروندان، اقدام به بازگشایی مسیر صدرا به سمت باجگاه کرد.

او افزود: پس از بازگشایی مسیر مذکور، با رصد دوربین‌های جاده‌ای و بازدید از آن جاده، مشخص شد تعدادی از رانندگان متخلف و قانون گریز به صورت خلاف جهت از باجگاه به سمت صدرا حرکت می‌کنند که به دلیل یک طرفه بودن قطعا شاهد تصادفات خطرناک خواهیم بود.

سرهنگ دهقانی با اظهار اینکه جاده مذکور در حال حاضر یک طرفه است، گفت: مسیر صدرا-باجگاه نیاز به یک تقاطع غیر همسطح دارد و تا برطرف نشدن زیر ساخت‌ها و رفع آن مشکلات، تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد.

رئیس پلیس راه شمال استان تصریح کرد: پلیس در نقاط مختلف شهر‌ها و جاده‌ها حضوری هدفمند و اثربخش داشته و در کنار کنترل محسوس رفتار‌های ترافیکی به صورت نامحسوس نیز ایفای نقش می‌کند و با رانندگان قانون گریز و حادثه آفرین، برخورد قاطع، قانونی و بدون اغماض خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.