معرفی هیأت ارزیابی متون بخش دانشجویی هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت

هیأت ارزیابی متون بخش دانشجویی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت توسط حمید نیلی معرفی شدند.

به گزارش  حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، طی احکامی جداگانه فارس باقری، میلاد اکبرنژاد و جواد صداقت، به‌عنوان اعضای هیأت ارزیابی متون بخش دانشجویی جشنواره سراسری تئاتر مقاومت معرفی شدند.

فارس باقری متولد ۱۳۵۴، نویسنده و کارگردان، دارای مدرک دکتریِ مطالعات تخصصی تئاتر از دانشگاه تهران، مدرس دانشگاه تهران، دانشگاه هنر و دانشگاه سوره است. تاکنون از وی نمایشنامه‌های متعددی منتشر شده است و کارگردانی و اجرای چندین نمایش را در کارنامه هنری خود دارد. همچنین وی نمایشنامه‌نویس برگزیده جایزۀ بزرگ ادبیات نمایشیِ سالِ ایران در سال‌های ۱۳۸۱ و ۱۳۹۴ و نمایشنامه‌نویس برگزیده جشنواره بین‌المللی فجر در سال ۱۳۹۳ بوده است.

میلاد اکبرنژاد متولد ۱۳۵۴، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران است.

وی چندین داستان، مقاله و یادداشت در حوزه تئاتر، نمایشنامه‌نویسی و رسانه نوشته است. خلق بیش از پنجاه نمایشنامه، کارگردانی و نگارش بیش از ۳۵ نمایش رادیویی و کارگردانی چندین تله‌تئاتر تلویزیونی در کارنامه اکبرنژاد دیده می‌شود. وی در جشنواره‌های مختلفی همچون عاشورائیان، تئاتر فجر و ... موفق به دریافت جایزه در بخش‌های نمایشنامه‌نویسی و کارگردانی شده است.

جواد صداقت متولد ۱۳۵۷ در بندر بوشهر، نویسنده، کارگردان، دراماتورژ، بازیگر و طراح صحنه است. وی مدرس و عضو هیأت علمى گروه سینما و تئاتر دانشگاه آزاد اسلامى و همچنین رئیس انجمن هنرهاى نمایشى استان بوشهر است.

داورى و بازبینی در چندین جشنواره دانشجویی و استانی و نیز نگارش چندین پژوهش و ارائه مقالات تخصصی از جمله سوابق او به‌شمار می‌رود. وی همچنین در چندین جشنواره استانى، ملى و بین‌المللى، به‌عنوان کارگردان حضور داشته است.

هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح، آذرماه سال جاری و با دبیری حمید نیلی برگزارخواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.