تجلیل از فعالان صنفی عفاف حجاب در کرج

هفته عفاف و حجاب در البرز با تجلیل از واحدهای صنفی برترین‌های این حوزه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، همایش تجلیل از واحدهای صنفی برتر در بخش عفاف و حجاب در اتحادیه پوشاک کرج با حضور رئیس سازمان صمت و مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان برگزار شد.

صدیق، رئیس اتحادیه پوشاک کرج در این مراسم گفت: با توجه به آغاز هفته عفاف و حجاب تولیدکنندگان، طراحان، فروشندگان و دانشجویان و دانش آموزان رشته طراحی در این همایش دعوت شدند.

او افزود: تعداد ۵۰ صنف در استان در حوزه عفاف و حجاب فعالیت می‌کنند که ۴۰ واحد به صورت اختصاصی در کار طراحی تولید و فروش محصولات عفاف و حجاب هستند و ما از معدود استان‌هایی هستیم که دارای این تعداد واحد در حوزه عفاف و حجاب به صورت تخصصی هستیم.

ربیعی، رئیس صنعت و معدن و تجارت البرز نیز در این همایش به حمایت‌های ویژه از این تولید کنندگان اشاره کرد و گفت: عفاف و حجاب مسئله‌ای بسیار مهم در جامعه ماست و ما تمام اولویت های مان را به این بخش اختصاص می‌دهیم و در سازمان صمت هر جایی که با مشکل برخورد کنند به صورت جدی و در اسرع وقت مشکلات این صنف پیگیری خواهد شد.

در این مراسم همچنین مشکلات تولید کنندگان محصولات و ملزومات حجاب که مهمترین آن‌ها نداشتن مرکزی مناسب برای عرضه محصولات است مطرح و بررسی شد.

در این همایش از ۳۳ نفر در بخش تولید، طراحی و عرضه تجلیل و قدردانی شدند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.