صدیف بدری:

دولت در خرید تضمینی قیمت گندم تجدید نظر کند

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه بالای تولید گندم دولت در خرید تضمینی گندم تجدید نظر کند.

دولت در خرید تضمینی قیمت گندم تجدید نظر کند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز خرید کلزا در اردبیل گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه بالای تولید گندم در نهاد‌های کشاورزی نیاز است دولت در خرید تضمینی گندم تجدید نظر کند.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر هزینه‌های بسیار بالایی در استان اردبیل برای تولید گندم توسط کشاورزان پرداخت می‌شود، افزود: نیاز است قیمت خرید گندم افزایش یابد تا دغدغه و نگرانی قشر کشاورزان برطرف و این قشر با انگیزه مضاعف در راستای تولید گندم تلاش کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در پرداخت مطالبات گندم‌کاران مشکلی وجود ندارد، بیان کرد: خوشبختانه در این زمینه مطالبات در موعد مقرر پرداخت می‌شود که قابل تشکر و قدردانی است.

بدری تصریح کرد: پرداخت مطالبات کلزاکاران مشکلاتی وجود دارد که انتظار می‌رود این مشکلات برطرف شود و بنده نیز شخصا با جدیت از وزیر جهاد کشاوزری این امر را پیگیری می‌کنیم تا مطالبات کلزاکاران پرداخت شود.

خرید ۵ هزار تن کلزا در استان اردبیل

مدیر کل تعاون روستایی استان اردبیل نیز از خرید ۵ هزار تن محصول کلزا در استان اردبیل خبر داد و افزود: این خرید در بیش از ۳۵ مرکز خرید استان اردبیل انجام می‌شود.

حمید صولت با اشاره به اینکه هر کیلوگرم کلزا به مبلغ ۴ هزار و ۶۶۰ هزار تومان خرید می‌شود، افزود: پرداخت مطالبه کلزاکاران در استان اردبیل از اولویت‌های اساسی است.

او از خرید گندم خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی مشخصی انجام شده تا کشاورزان در این زمینه دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

مدیر کل تعاون روستایی استان اردبیل از استقبال کشاورزان در فروش محصول کلزای خود به مراکز خرید خبر داد و افزود: حمایت از کشاورزان اولویت اساسی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.