مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد:

حمایت و تشویق افشاکنندگان فساد در سامانه فاش

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: گزارش عملکرد کمیسیون حمایت و تشویق اعلام‌کنندگان مفاسد اداری شهرداری بر روی سامانه فاش قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدجواد رجائیان مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: در ادامه روند شفاف‌سازی و توسعه نظارت عمومی، اطلاعات جدیدی از جمله گزارش عملکرد کمیسیون حمایت و تشویق اعلام‌کنندگان مفاسد اداری شهرداری بر روی سامانه فاش قرار گرفته که شامل آخرین گزارش ارائه شده در این زمینه تا پایان خردادماه امسال است.

او افزود: پس از تشکیل کارگروه حمایت و تشویق اعلام‌کنندگان مفاسد اداری در شهرداری مشهد که سال گذشته با هدف کاهش معضلات در این زمینه و بهره‌مندی از ظرفیت نظارت عمومی صورت گرفت، مشوق‌هایی نیز برای عموم شهروندان پیش‌بینی شده است که ارائه ۱۰ درصد میزان تخلف صورت گرفته در مفاسد مالی به فرد افشاکننده آن در صورت اثبات موضوع، از این جمله است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با تأکید بر اهمیت شفاف‌سازی در سیستم گسترده‌ای همچون شهرداری ادامه داد: سامانه فاش با همین هدف راه‌اندازی شده و به تدریج اطلاعات بیشتری درباره نحوه عملکرد شهرداری مشهد روی آن قرار می‌گیرد که ارائه گزارش عملکرد کمیسیون حمایت و تشویق اعلام‌کنندگان مفاسد اداری در این سامانه، جدیدترین اقدام در جهت افزایش نظارت شهروندان بر عملکرد شهرداری است.

رجائیان بیان کرد: گزارش‌های منتشر شده در این خصوص شامل اطلاعاتی همچون نتایج جلسات کارگروه مربوطه، تعداد گزارش‌های بررسی شده، نتایج کلی آن‌ها و حوزه‌های مربوطه است.

او با اشاره به داده‌های دیگری که اخیرا بر روی سامانه فاش قرار گرفته است، تصریح کرد: فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های مختلف شهرداری مشهد از دیگر مواردی است که اخیرا در این سامانه ارائه شده تا فرصت برابر برای همه افراد و مجموعه‌های علاقمند برای سرمایه‌گذاری اقتصادی در فرایند توسعه شهری فراهم آید.
 
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد تاکید کرد: گزارش عملکرد مالی شهرداری تا پایان سال گذشته و جدول مقایسه نرخ خدمات سال ۹۸ و ۹۹ از اطلاعات دیگری به شمار می‌رود که در سامانه مذکور ارائه شده است.

انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.