اطلاعیه شورای اسلامی شهر مشهد درباره دستگیری تعدادی از مسئولان موسسه فرهنگی شهرآرا

به دنبال بازداشت چند تن از مسئولان موسسه شهرآرا، شورای شهر مشهد اطلاعیه‌ای را با هدف روشن سازی افکار عمومی منتشر کرد.

اطلاعیه  شورای اسلامی شهر مشهد درباره دستگیری تعدادی از مسئولان موسسه فرهنگی شهرآرابه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر مشهد در متن این پیام آمده است:

شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در دو سال گذشته نشان داده در مبارزه با فساد دغدغه‌مند است و فساد ستیزی در سطح ملی و محلی را به عنوان اصلی اساسی و غیر قابل عدول برای اصلاح امور و زنده نگه داشتن امید در دل مردم لازم می‌داند.

تصویب و اجرای مصوبات متعدد در استقبال از شفافیت، راه‌اندازی سامانه فاش در انتشار اطلاعات شهرسازی، طرح‌ها و قراردادها، حمایت مادی، معنوی از گزارشگران فساد در مدیریت شهری که برای اولین بار در کشور تصویب شده و مورد تایید نخبگان و فعالان اجتماعی قرار گرفته است، نشان از همین عزم و اراده دارد.

بر این مبنا؛ از هر گونه اقدام در مقابله با فساد در هر سطحی استقبال کرده و قدردان تلاش‌های برمدارعدالت وانصاف ودر چارچوب قانون است.

شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص بازداشت چند تن از مسؤولان و دست‌اندرکاران مؤسسه فرهنگی شهرآرا وابسته به شهرداری مشهد منتظر طی شدن فرآیند و نظر مراجع نظارتی است.

 

 

بیانیه شورای شهر مشهد در راستای تنویر افکار عمومی 

 

انتهای پیام//م. م
برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.