از ۷ هزار هکتار زمین درخراسان رضوی رفع تداخل شد

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: از ۷ هزار و ۱۱۴ هکتار زمین‌های خراسان رضوی از ابتدای امسال تاکنون رفع تداخل صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا قوسیان مقدم مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در جلسه کمیسیون رفع تداخلات امور اراضی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون با بررسی ۲۴ پرونده با مساحت ۵۸ هزار و ۴۷۰ هکتار و بر اساس تصمیم نهایی در ۷ هزار و ۱۱۴ هکتار رفع تداخل انجام گرفت و در دستور کار اجرای پروژه کاداستر زمین‌های کشاورزی سند مالکیت به نام مالکین صادر شد.

او با بیان اینکه رفع تداخل از زمین‌های ملی، دولتی و مستثنیات کشاورزان یکی از بزرگترین اقدامات دولت است که از چهار سال گذشته با جدیت در حال پیگیری است، افزود: هدف اصلی از این طرح رفع موانع تولید در بخش کشاورزی و سنددار کردن زمین‌ها، در عین حال حفظ و حراست از زمین‌های ملی و منابع طبیعی است.

بیشتر بخوانید:


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی به اختلافات ملکی بین کشاورزان و دولت در زمینه تداخل اراضی ناشی از قوانین ضعیف و موازی کاری‌ها در سال‌های گذشته اشاره  و ادامه داد: با تصویب ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید و تدوین و ابلاغ آیین‌نامه و دستورالعمل‌ها، نیازی به مراجعه افراد و کشاورزان به دستگاه قضائی نیست.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.