۹ طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان بهزیستی ایرانشهر افتتاح شد

رییس اداره بهزیستی ایرانشهر گفت: ۹ طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان بهزیستی با اعتبار هشت میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابراهیم نرماشیری رییس اداره بهزیستی ایرانشهر اظهارداشت:۹ طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان بهزیستی با اعتبار هشت میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح شد.

نرماشیری افزود: این طرح‌ها در قالب سوزن دوزی، خیاطی، گلدوزی، نقاشی و آیینه کاری بوده است.

او  ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها که در منزل معلولان ایرانشهر راه‌اندازی شده افزون‌بر هشت میلیارد ریال هزینه در بر داشت که ۳۶۰ میلیون میلیون ریال آن بصورت بلاعوض بوده است.

رییس اداره بهزیستی ایرانشهر با اشاره به زمینه‌های فعالیت بهزیستی در راستای کمک به افراد کم‌توان و ناتوان اظهارداشت: توانبخشی مبتنی بر جامعه و رویکرد چند بخشی است تا از ظرفیت‌های فرد معلول، خانواده معلول، جامعه و نهاد‌های دولتی و نیز بخش خصوصی جهت توانمندسازی معلولان در همه زمینه‌های زیستی، روانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی قدم بردارد.

او بیان کرد: اداره بهزیستی ایرانشهر با ایجاد سازوکارهایی، اشتغالزایی برای مددجویان را در اولویت خود قرار داده و در این راستا حمایت از مشاغل خانگی، خوداشتغالی و پرداخت تسهیلات به کارفرمایان را مدنظر خود قرار داده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار