کتاب را ارزان بخوانید

انتشارات آستان قدس رضوی، کتاب ها را با تخفیف‌های مناسبتی به مردم عرضه می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حسین سعیدی مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت: با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، بصورت مستمر و مناسبتی تخفیف‌هایی در عرضه کتاب بصورت مجازی و حقیقی در فروشگاه‌های به نشر در دستور کار قرار دارد.

او با بیان اینکه یکی از مطالبات زائران و مجاوران حرم حضرت رضا (ع) از فروشگاه‌های کتاب آستان قدس رضوی، ارائه تخفیف است، افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته، بصورت مستمر و براساس مناسبت‌های ملی و مذهبی تقویم رسمی کشور، ارائه تخفیف‌هایی به این منظور خواهیم داشت.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی ادامه داد: در این طرح‌های تخفیفی مناسبتی براساس هر مناسبت، تعداد عناوینی از کتاب‌های مرتبط با آن مناسبت که توسط به نشر منتشر شده است، با تخفیف عرضه می‌شود.

سعیدی بیان کرد: تاکنون در مناسبت‌های دهه کرامت، روز ادبیات کودک و نوجوان و هفته ملی عفاف و حجاب این طرح در بازه‌های زمانی مختلف اجرا شده است.

او با بیان اینکه تا پایان سال این تخفیف‌های مناسبتی ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: ایام شهادت حضرت جوادالائمه (ع) در روز‌های پایانی تیرماه، عید غدیر و قربان، ماه محرم و صفر، دهه فجر و ... از جمله این مناسبت‌ها است.

مدیرعامل به نشر تاکید کرد: این تخفیف‌ها بصورت همزمان از طریق سایت به نشر و صفحه اینستاگرام "بهترین های نشر" جهت خرید مجازی و در فروشگاه‌های کتاب انتشارات آستان قدس رضوی ارائه می‌شود.

سعیدی اظهار کرد: شماره تماس ۰۵۱۳۷۶۵۲۰۰۸ برای ارتباط تلفنی و شماره ۰۹۰۲۷۶۵۲۰۰۸ جهت ارتباط در شبکه‌های اجتماعی پاسخگوی مخاطبان است.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.