فرماندار بینالود گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ورود گردشگران به مناطق ییلاقی و گردشگری طرقبه شاندیز فقط با استفاده از ماسک میسر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حسن حسینی فرماندار بینالود گفت: بر اساس مصوبات ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، بخشداران و دهیاران مجاز هستند از ورود گردشگران و افراد بدون ماسک به مناطق ییلاقی و روستاهای گردشگری این شهرستان جلوگیری کنند.

او عامل اصلی شیوع کرونا در بینالود را حضور انبوه گردشگران غیربومی در طرقبه شاندیز اعلام کرد و افزود: علاوه بر شهروندان سالم مشهدی بسیاری از مبتلایان به ویروس کرونا برای گذراندن دوره نقاهت و قرنطینه خود در ویلاها و اماکن مختلف این شهرستان سکونت کرده‌اند.


بیشتر بخوانید: 


فرماندار بینالود ادامه داد: در راستای جلوگیری از همه گیری بیشتر این ویروس به مراجعه کنندگان بدون ماسک در ادارات این شهرستان خدمات ارائه نمی‌شود و از سوی دیگر فعالیت تالارهای پذیرایی و عروسی  هم در این شهرستان ممنوع شده است.

حسینی شمار تالارهای عروسی دارای مجوز در این شهرستان را ۸۰ واحد عنوان کرد و بیان کرد: براساس بازرسی‌های شبکه بهداشت به ۱۱ تالار عروسی به دلیل بازگشایی و فعالیت در این ایام اخطار داده شده و ۲ تالار به دلیل زیاد بودن تخلفات آنها به مرجع قضایی معرفی شده‌اند.
 
انتهای پیام//ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.