۸ ساعت فعالیت روزانه برای تاکسیرانان مشهد الزامی است

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: میزان فعالیت برای تاکسیرانان در سطح شهر حداقل ۸ ساعت کاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد محبی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: میزان فعالیت برای تاکسیرانان در سطح شهر حداقل ۸ ساعت کاری است و رعایت این میزان برای کلیه تاکسیرانان الزامی است.

او افزود: تعیین این حجم از فعالیت روزانه برای تاکسیرانان با هدف افزایش سطح بهره وری ناوگان تاکسیرانی و برگشت برخی از تاکسی‌ها به چرخه حمل و نقل عمومی شهری است که بعضا در خارج از این حوزه فعال هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: در شرایط عادی روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر توسط ۱۱ هزار تاکسی درون شهری در مشهد جا به جا می‌شوند که این میزان معادل ۲۳ درصد از کل حمل و نقل درون شهری در مشهد است.

محبی بیان کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا و به دلیل کاهش سفر‌های درون شهری این تعداد به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرد، اما در همین شرایط هم به دلیل تعطیلی دیگر ناوگان درون شهری، تا اول خرداد ماه بار عمده جا به جایی مسافر بر عهده ناوگان تاکسیرانی بوده است.

او تصریح کرد: برنامه ریزی برای ارائه خدمت رسانی به زائران و مجاورین بارگاه منور رضوی در دوران پس از کرونا در حال انجام است و ما به دنبال نیازسنجی خطوط مختلف شهری هستیم؛ از همین رو فعالیت روزانه هشت ساعت کاری تاکسیرانان در سطح شهر الزامی است تا توسعه ناوگان متناسب با نیاز شهری صورت پذیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد تاکید کرد: ضمن نظارت بازرسان این سازمان شهروندان نیز می‌توانند با ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۳۰۵ ما را از وجود تاکسی‌هایی که خارج از حوزه حمل و نقل عمومی فعال هستند، مطلع سازند.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار