تالار‌های عروسی در فریمان تعطیل شد

فرماندار فریمان گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت تالار‌های عروسی این شهرستان از ابتدای هفته به مدت ۱۵ روز تعطیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباسعلی صفایی فرماندار فریمان گفت: حدود ۱۵ تالار عروسی در این شهرستان تعطیل است و بازگشایی مجدد آن‌ها به وضعیت شیوع کرونا در شهرستان بستگی دارد.

او همچنین وضعیت فریمان از نظر شیوع ویروس کرونا را قرمز اعلام کرد و افزود: از ورود مراجعه کنندگان فاقد ماسک به ادارات و بانک‌ها جلوگیری شده و خدمات دهی به این افراد انجام نخواهد شد.
 

درمان بیماران در منزل به مراتب مؤثر تر از مراکز درمانی است


محمد علی پاینده مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان هم گفت: با امکانات خوبی که در حوزه درمان این شهرستان وجود دارد تمامی بیماران مبتلا به ویروس کرونا در مرکز درمانی حضرت زهرا (س) فریمان پاسخگویی شدند و تاکنون فقط یک بیمار به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد منتقل شده است.

او  با اشاره به اینکه شبکه بهداشت و درمان فریمان از ابتدای شیوع ویروس کرونا به ویژه از زمان آغاز موج دوم این ویروس طرح درمان در منزل را دنبال می‌کند افزود: اغلب مبتلا شدگان به بیماری کرونا در منزل تحت درمان هستند، زیرا معتقدیم اقدامات درمانی بیماران در منزل به مراتب مؤثر تر از مراکز درمانی است مگر آنکه وضعیت فرد بیمار نامساعد باشد و به خاطر حفظ جانش نیاز به حضور در بیمارستان داشته باشد.
 
انتهای پیام//ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.