آموزش های مهارت آفرین بسترساز جهش تولید است

مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی گفت: ارائه مناسب، به هنگام و مستمر آموزش‌های مهارت‌آفرین به متقاضیان در جامعه بسترساز "جهش تولید" در بخش‌های مختلف است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افشین رحیمی مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بستر مناسب تحقق جهش تولید را محقق می‌کند و هر چه نیروی انسانی با تکیه بر آموزش‌ها از توانایی و کارآمدی بهتری برخوردار باشد می‌تواند در حوزه خود بستر این امر را هموار کند.

او افزود: تولیدی منجر به جهش می‌شود که متکی بر درخواست و تقاضا باشد و هر محصولی می‌تواند مبتنی بر تقاضای جامعه و بازار هدف تولید شود که نیروی انسانی ماهر در فرآیند تولید آن نقش‌آفرین باشد و در این راستا آموزش‌های کیفی اهمیت به سزایی دارد.

مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی ادامه داد: برای تحقق این مهم و بسترسازی بیشتر آموزش‌ها برای جهش تولید، مهمترین رویکرد فعالیت‌های این اداره کل  امسال جهش مهارت و کیفی‌سازی آموزش‌ها در اولویت اصلی قرار دارد.

رحیمی بیان کرد: آموزش‌هایی کیفی هستند که به صورت هدفمند و مبتنی بر نیاز بازار و جامعه برگزار شوند و در این صورت به اشتغال پایدار منجر خواهند شد و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی با تفاهم‌نامه‌ها و تعاملات مشترک با بخش‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذیربط اعم از صنعت و معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و مراکز رشد فناوری آموزش‌های مورد تقاضای آن‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

او تصریح کرد: از جمله دستاورد‌های این همکاری‌های مشترک، راه‌اندازی نخستین مرکز طلا و سنگ‌های قیمتی کشور طی دو ماه آینده در مشهد با حضور معاون رییس جمهوری و تعاملاتی هم با مجتمع سنگ آهن سنگان خواف برای راه اندازی مراکز و کارگاه‌های آموزشی مبتنی بر نیاز‌های اعلام شده آنهاست.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار