مسئول تولید محتوا مجموعه کتاب رسان گفت: جهت نشر فرهنگ کتابخوانی بین مردم طرح " بخون و بچرخون " ایجاد شده است.

صالح مدرسی زاده مسئول تولید محتوا مجموعه کتاب رسان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: باتوجه به احساس نیاز در مخاطبین و به جهت تاثیر گذاری بیشتر فعالین فرهنگی و کتاب باز بعد از مطالعاتی که انجام دادند کتاب‌ها را دست به دست به دیگر مخاطبین می‌رسانند.

او افزود: کسی که کتاب را خریده پس از مطالعه آن و نوشتن نام خود در فرم‌های طرح "بخوان و بچرخان "به فرد دیگری از دوست یا آشنا خود می‌دهد که آن‌ها هم پس از مطالعه کتاب به دیگری بدهند تا اینکه در آخر به دست صاحب اصلی کتاب قرار گیرد.

مسئول تولید محتوا مجموعه کتاب رسان ادامه داد:برای فراهم سازی این طرح فرم‌های جذاب بصری و گرافیکی تهیه دیده شده که در ابتدای کتاب‌ها قرار می‌گیرد.

مدرسی زاده بیان کرد: با این طرح، از ظرفیت کتاب بیش از یک بار استفاده می‌شود و افرادی که به هر دلیلی قادر به خرید کتاب نیستند می‌توانند از محتوای کتاب استفاده کنند.

او تصریح کرد: طرح" بخوان و بچرخان" با استقبال مردم مواجه شد و با این مجموعه که بر اساس نذر فرهنگی شکل می‌گیرد به صورت رایگان در اختیار عموم قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:



مسئول تولید محتوا مجموعه کتاب رسان تاکید کرد: در ضمن در این طرح فرم‌هایی تهیه دیده شده که هر فرد تحلیل مختصری از کتاب خوانده شده را می‌آورد.

مدرسی زاده اظهار کرد: از بین هزاران کتاب در بازار نشر تلاش کردیم ۵۰۰ تا ۷۰۰ کتاب دست چین و گزینشی را انتخاب کنیم که حداقل نیاز فرد کتاب خوان در تمامی ابعاد اعم از:سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... رفع شود.

انتهای پیام// ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.