‍ فرماندار هرسین گفت:کنترل جمعیت در فروشگاه‌های تامین کننده مایحتاج مردم باید اجرا شود ازدحام جمعیت در فروشگاه‌ها نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  فرماندار شهرستان هرسین در گفتگو با مالکان و متصدیان فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی و رستوران‌ها گفت: استفاده از ماسک و رعایت موارد بهداشتی پیشگیری از ابتلا به کرونا احترام به حقوق شهروندی و کمک به سلامت مردم است.

امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در بازدید از فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی و رستوران‌ها از متصدیان آنان خواست حتی المقدور با فروش آنلاین و اینترنتی و استفاده از پیک و فروشندگان سیار تردد مردم را به بیرون از خانه کاهش دهند.

شاه آبادی همچنین از مردم خواست تردد به بیرون از خانه را برای خرید وسایل مورد نیاز کاهش دهند و از ظرفیت فروشگاه‌هایی که فروش آنلاین و رستوران‌هایی که غذای بیرون بر دارند استفاده کنند.

از دیگر مواردی که فرماندار هرسین به این اصناف تذکر داد استفاده نکردن از دستکش و مواد ضدعفونی در واحد‌های صنفی آنان بود و افزود: قرار دادن دستکش و مواد ضد عفونی کننده در فروشگاه‌ها اقدام مهمی در جهت جلوگیری از ابتلا به کرونا به شمار میرود و مراجعه کنندگان میتوانند در هنگام ورود و خروج دست‌های خود را ضدعفونی کنند.

فرماندار هرسین بیان کرد: با توجه به اظهارات صاحب نظران حوزه بهداشت اماکن شلوغ مانند سوپرمارکت‌ها، خبازی‌ها، رستوران‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی با توجه به ازدحام جمعیت در فروشگاه ها  شرایط ایده آلی را برای انتقال کرونا فراهم میکند و در این راستا "کنترل جمعیت" و "رعایت فاصله گذاری اجتماعی" از ابتلا مردم به کرونا می‌کاهد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.