انهدام باند سرقت از خانه‌های شمال تهران

باند چهار نفره سارقان که به خانه‌های شمال تهران دستبرد می‌زدند، بعد از هشت فقره سرقت متلاشی شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  ساعت ۱۹ روز بیست‌وچهارم خردادماه عوامل ضربت سرکلانتری چهارم تهران حین گشت‌زنی در حوزه کلانتری ۱۲۷ نارمک به یک دستگاه خودروی تیبا ۲ سفیدرنگ بدون پلاک مشکوک شدند. مأموران با نزدیک‌شدن به خودروی تیبا دستور توقف صادر کردند، اما راننده خودرو به‌محض مشاهده گشت پلیس از محل متواری و درنهایت با شلیک چند تیر هوایی خودرو در خیابان سبلان متوقف شد و راننده به نام کیوان و سرنشین آن به نام یاسر دستگیر شدند.

در بازرسی از داخل خودروی تیبا تعدادی بسته کوچک حاوی ماده مخدر شیشه، یک قبضه سلاح سرد و تعدادی کارت شناسایی مربوط به افرادی ناشناس کشف و پرونده با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع داده شد. در تحقیقات مقدماتی مشخص شد کیوان از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار در زمینه سرقت منزل است. همچنین با استعلام درباره مدارک مکشوفه معلوم شد این مدارک چند روز قبل از منزلی واقع در خیابان فرشته با شیوه و شگرد تخریب در منزل به سرقت رفته است.

کارآگاهان در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی متوجه شدند کیوان و یاسر با تشکیل باندی چهار نفره از منازل شهروندان با شیوه تخریب در سرقت می‌کنند و در مجموع هشت فقره سرقت به‌دست این باند در مناطق پاسداران و ولنجک به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریال انجام شده است.


بیشتر بخوانید

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی، با اشاره به اینکه در عملیاتی منسجم با دستور قضائی دو عضو دیگر این باند دستگیر شدند، گفت: با شناسایی محل‌های سرقت تمامی مال‌باختگان به همراه پرونده به دادسرای مربوطه معرفی و با دستور قضائی متهمان روانه زندان شدند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

منبع: شرق

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار حوادث ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار