فرهادیان: قهرمانان تکواندو در صورت مواجهه با مشکل، به ما مراجعه کنند

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: این فرصت برای همه بازیکنان تیم ملی تکواندو فراهم هست تا در صورت مواجهه با مشکل، به ما مراجعه کنند.

فرهادیان: فدراسیون تکواندو پذیرای تمامی قهرمانان این رشته استآرش فرهادیان رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره امکان برگزاری اردوی تیم ملی بیان کرد: هنوز مجوزی برای فعالیت تیم ملی تکواندو دریافت نکرده ایم. متاسفانه به علت شیوع ویروس کرونا شرایط خوب نیست و دوباره باشگاه‌ها و فعالیت‌های ورزشی تعطیل شده اند.  ضمن اینکه در بخش کیوروگی اجازه فعالیت نداریم. در بخش پومسه، اما مجوز برگزاری مسابقات را داریم، اما چون در سطح تیم ملی رقابتی در این بخش نداریم، اردویی برگزار نشده است.

او درباره شرایط بازیکنان تیم ملی عنوان کرد: المپین‌های ما ۲ روزی را در تهران سپری کردند و جلسه‌ای را با آن‌ها درباره مشکلات‌شان در فدراسیون برگزار کردیم. این فرصت برای همه بازیکنان تیم ملی و قهرمانان وجود دارد تا اگر مشکلی دارند به ما مراجعه کنند. فدراسیون تکواندو خانه قهرمانان است و همه مسئولان این فدراسیون با جان و دل در خدمت این بازیکنان هستند. هر کمکی از دست ما بر بیاید انجام می‌دهیم.

فرهاديان درباره احتمال لغو مسابقات نوجوانان تکواندوی جهان که قرار است در بلغارستان برگزار شود، عنوان کرد: فدراسیون جهانی تکواندو این روز‌ها در حال جمع آوری نظرخواهی از کشور‌های عضو است تا درباره برگزاری یا لغو این مسابقات تصمیم جامعی بگیرد. با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، به نظر من اکثر کشور‌های عضو با لغو این مسابقات موافق باشند و احتمال برگزار نشدن این مسابقات بالا است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار