برنامه ریزی لیگ فصل بعد تکواندو توسط مسئولان سازمان لیگ

مسئولان سازمان لیگ تکواندو طرح‌هایی را برای برگزاری مسابقات در فصل جدید در نظر دارند.

برنامه ريزي ليگ فصل بعد تکواندوبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اتمام مراسم اختتامیه لیگ برتر تکواندو در ۲ بخش آقایان و بانوان و همچنین معرفی تیم‌های قهرمان، اعضای سازمان لیگ تکواندو به همراه فدراسیون، برنامه ریزی‌های برگزاری لیگ فصل جدید را نیز انجام داده اند.

سازمان لیگ تکواندو ثبت نام مسابقات پومسه  که حالت "فرم" محسوب می‌شود و نیاز به مبارزه ندارد را آغاز کردند و احتمالا از نیمه‌های مرداد ماه این رقابت‌ها برگزار خواهد شد. اما در بخش کیوروگی که مبارزه‌ای محسوب می‌شود، برنامه ریزی‌های لازم توسط سازمان لیگ انجام شده و حتی با تیم‌هایی که قصد دارند در لیگ حضور پیدا کنند، رایزنی شده است.

از آنجایی که تکواندو ورزش پر برخوردی محسوب می‌شود، قطعا برگزاری مسابقات به مجوز‌هایی از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت ورزش و جوانان نیاز دارد و قطعا با بهتر شدن شرایط و فروکش کردن ویروس کرونا، برای برگزاری مسابقات لیگ هم تاریخ دقیقی اعلام خواهد شد.

پیش از این شنیده می‌شد مسابقات تکواندو در فضای باز برگزار خواهد شد که این سناریو توسط اعضای سازمان لیگ در دست بررسی است تا ضمن فراهم کردن زیرساخت‌ها، از این راه حل برای برگزاری مسابقات استفاده کنند.


بيشتر بخوانيد: پولادگر: قهرمان لیگ تکواندو را با خرد جمعی معرفی کردیم


انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار