سرمربی جدید تیم فوتبال سردار بوکان انتخاب شد

عضو هیات مدیره باشگاه سردار بوکان گفت: "حسین میرحسامی" مربی بومی این شهرستان به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شده و فعالیت خود را به‌طور رسمی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،سعید شوکتی عضو هیات مدیره باشگاه سردار بوکان گفت: با کناره‌گیری "پیروز قربانی" سرمربی قبلی تیم فوتبال سردار بوکان از سمت خود و پس از رایزنی‌های صورت گرفته با مسوولان باشگاه، "حسین میرحسامی" که چهار فصل به‌عنوان مربی با تیم فوتبال سردار همکاری داشت و دارای مدرک مربی‌گری B آسیاست، به عنوان سرمربی انتخاب شده که کار خود را در سریع‌ترین زمان ممکن آغاز می‌کند.

 عضو هیات مدیره باشگاه سردار بوکان با بیان اینکه هواداران با تغییر کادر مربیگری تیم بسیار امیدوار هستند که این تیم از سقوط به دسته پایین‌تر نجات پیدا کند، افزود: متاسفانه تیم در شرایط خوبی قرار نداشته و برای رسیدن به شرایط ایده‌آل خود به حمایت همه فوتبال‌دوستان این شهرستان نیاز دارد.

شوکتی در خصوص وضعیت این تیم بیان کرد: در شرایط فعلی که بیماری کرونا نیز شیوع پیدا کرده،  وضعیت تیم سردار بوکان در پایان نیم فصل دوم بسیار بحرانی است به طوری که هنوز بازیکنان به باشگاه بازنگشته و تیم بدون تمرین است.

 عضو هیات مدیره باشگاه سردار بوکان اضافه کرد: با پیگیری‌های سرپرست فرمانداری بوکان قرار شده که برای برگزاری بازی‌های باقیمانده در لیگ، ۲ میلیارد ریال به این تیم کمک مالی انجام شود.

شوکتی گفت: تیم فوتبال سردار بوکان در نیم فصل دوم لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور پنج بازی دیگر باید برگزار کند که در سه بازی میزبان است، ولی بازی‌ها در در ارومیه برگزار می‌شود و ۲ بازی دیگر نیز میهمان تیم‌های بعثت کرمانشاه و شهرداری بم در کرمان خواهد بود.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.