معرفی نفرات برتر مسابقات دوی کوهستان بویراحمد

نفرات برتر مسابقات اسکای رانینگ (دوی کوهستان) شهرستان بویراحمد مشخص شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اسماعیل رحیمی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قهرمانی اسکای رانینگ (دوی کوهستان) گرامیداشت شهدای مدافع طبیعت زاگرس خبر داد.

رحیمی زاده از شرکت ۱۱ نفر از آقایان و ۳ نفر از بانوان در این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: این مسابقه از محل پارک جنگلی یاسوج به صورت رفت و برگشت و به مسافت ۱۲ کیلو متر برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد ادامه داد: این مسابقه در سه رده سنی بالای ۴۵ سال، زیر ۴۵ سال در بخش آقایان و زیر ۴۵ سال در بخش بانوان برگزارشد.

او بیان کرد: در رده سنی بالای ۴۵ سال آقایان، یوسف کاظمی به مقام اول رسید و امید علی قیصر پور دوم شد.

رحیمی زاده ادامه داد: در رده سنی زیر ۴۵ سال آقایان، امیر آذریان به مقام اول دست یافت، عبدالرسول کریمیان به مقام دوم رسید و احسان حدادی هم سوم شد.

او افزود: در رده سنی بانوان زیر ۴۵ سال، فاطمه پیلقوش اول شد، سیده فاطمه سادات دوم و مهناز علیزاده در مکان سوم رده سنی بانوان قرار گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد در پایان از تلاش و همراهی هیات کوهنوردی استان و شهرستان بویراحمد و باشگاه‌های قدویس، سلامت کوهستان، دانشگاه یاسوج و اورژانس (فوریت‌های پزشکی)، هلال احمر، منابع طبیعی، محیط زیست، فروشگاه‌های کوهنوردی و تجهیزات کوهنوردی تشکر کرد.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.