یکصد و بیست و هشتمین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر اصغری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی در مراسم بهره برداری از یکصد وبیست هشتمین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، گفت: امسال ۷ جایگاه در سطح منطقه به بهره برداری خواهد رسید که این جایگاه یکی از بزرگترین و مجهزترین آن ها است و تا پایان سال سه جایگاه دیگر نیز در مشهد مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
 
او با اشاره به لزوم ایجاد تناسب بین تعداد جایگاه‌ها و خودرو‌ها خصوصا در کلان شهر مشهد که باعث رفاه بیشتر مجاوران و زائران می شود، افزود: با تصمیمات اتخاذ شده خصوصا ایجاد جایگاه‌های تک سکویی، مشکلات در شهر مشهد مرتفع خواهد شد.
 
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی ادامه داد: ترافیک در جاده خروجی مشهد به سمت قوچان با افتتاح این جایگاه به حداقل خواهد رسید، این جایگاه عرضه دارای ۵ سکو  با ظرفیت ۲۵۰  میلیون لیتر می‌باشد و نیز در این جایگاه با امکانات موجود آن به صورت مستقیم اشتغال به کار ۳۰ نفر  فراهم شده است.
 
اصغری با اشاره به تعداد جایگاه‌های CNG بیان کرد: در سطح منطقه خراسان ۱۳۵ جایگاه سی ان جی می‌باشد که از این تعداد ۷۸ جایگاه مربوط به مشهد بوده و به همین منظور شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اجرای طرح تشویقی رایگان دوگانه سوز کردن خودرو ها‌ی عمومی تاکسی و وانت گامی بسیار بلند در بحث کاهش آلودگی محیط زیست و صرفه جویی در مصرف بنزین برداشته است که انتظار این است کلیه دارندگان خودرو‌های عمومی استان از این طرح با ثبت نام در سایت gcr.niopdc.ir بهره‌مند شوند.
 
یکصد وبیست هشتمین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی امروز و با حضور مدیریت، معاونین و جمعی از رؤسای واحد‌های منطقه و مسئولین محلی، اعضاء انجمن‌های صنفی و مسئولین شرکت‌های صاحب نشان توزیع مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
این جایگاه با مساحت ۷ هزار متر مربع در قالب مجتمع خدمات رفاهی با امکانات جایگاه، نمازخانه و رستوران  در کیلومتر ۱۰ آزادراه  مشهد به قوچان افتتاح شده است.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.