مرحله دوم رزمایش «ایران همدل» در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: مرحله دوم رزمایش «ایران همدل» در آستانه عید سعید قربان در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمد کلامی  مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی  افزود: پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر شکل‌گیری «نهضت تعاون و احسان» و تداوم رزمایش همدلی و نهضت کمک مومنانه، این پویش مردمی برای دستگیری از نیازمندان ادامه می‌یابد.

او  با اشاره به اینکه مرحله اول رزمایش ایران همدل در ماه مبارک رمضان و همزمان با اوج شیوع ویروس کرونا، برگزار شد، از مردم خیر و نیک اندیش استان خواست با شرکت در این پویش بار دیگر حماسه‌ای از جنس نوع دوستی خلق کنند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود برای مشارکت در مرحله دوم این پویش را از طریق کد دستوری #۰۴۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه یا از طریق شماره کارت امانی شرعی ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۵۱۲۷ به صورت سریع و ایمن واریز کنند.

کلامی، ادامه داد: در مرحله اول این رزمایش با همت مردم و همراهی مسئولان استان ۹۰ هزار بسته غذایی و ۱۶۷ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۲۵ میلیارد تومان به نیازمندان سراسر استان و آسیب دیدگان از بحران کرونا اهدا شد.

در زمان کنونی ۷۸ هزار و ۶۶ خانوار در سراسر آذربایجان شرقی زیر پوشش کمیته امداد هستند که ۵۹ هزار و ۳۷۶ خانوار از این جمعیت مستمری ماهیانه دریافت می‌کنند و بقیه خانوار‌ها به شکل تک یا چند خدمتی زیرحمایت قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار