رطوبت هوا در بوشهر افزایش می‌یابد

هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد در روزهای آینده شرجی و رطوبت هوا در استان افزایش خواهد یافت و مه صبحگاهی در برخی نقاط رخ می‌دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست معاونت توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز و روز‌های آینده، شرجی و رطوبت بالای هوا، غبار محلی و در برخی نقاط نیز مه صبحگاهی، پدیده‌های غالب  در استان خواهند بود.

زهرا راستگو افزود: همچنین امروز و فردا در برخی ساعات بر پوشش ابر در آسمان استان افزوده می‌شود و گاهی وقوع ناپایداری‌های موقت جوی در برخی از ارتفاعات استان دور از انتظار نیست.

او عنوان کرد: از فردا(دوشنبه) تا پنجشنبه به تناوب در برخی ساعات روز در مناطق و ارتفاعات شرقی و برخی نقاط جنوبی استان سرعت وزش باد به طور نسبی افزایش می‌یابد.


بیشتر بخوانید


سرپرست معاونت توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: جهت وزش باد تا فردا متغیر بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود. ارتفاع موج نیز ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر، و در سواحل جنوبی استان گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

راستگو گرم‌ترین شهر‌های استان را در شبانه روز گذشته اهرم، برازجان و خورموج با دمای ۴۷ درجه سلسیوس عنوان کرد و گفت: بیشترین دما در بوشهر و کنگان ۳۹ و در ۶ ایستگاه باقی‌مانده هواشناسی هم ۴۱ تا ۴۳ درجه سلسیوس بوده است.

او عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۷:۴۱، جزر دریا ساعت ۰۳:۳۴ و مد دوم دریا ساعت ۲۱:۲۷ دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.