برگزاری مرحله دوم پویش «ایران همدل» در خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی در پیروی از فرمان، ولی امر مسلمین باهدف کمک به محرومان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی راد در خصوص نحوه برگزاری مرحله دوم این رزمایش گفت : پویش ایران همدل از عید سعید غدیر تا پایان ماه صفر برگزار می‌شود.

او گفت : به‌زودی درباره چگونگی مشارکت مردم و ارائه کمک‌های نقدی و غیر نقدی اطلاع‌رسانی دقیق انجام خواهد شد.

او  در ادامه با اشاره به سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب در آستانه ماه مبارک رمضان و دعوت از همگان به‌منظور ایجاد رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه گفت: در مرحله اول رزمایش ایران همدل ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل کمک‌های کمیته امداد، نیکوکاران، بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی تأمین و طی ماه مبارک رمضان هزینه شد.


بیشتر بخوانید 


الهی راد بابیان اینکه با کمک خیران نیک‌اندیش در طول ماه مبارک رمضان امسال بیش از ۲۴۵ هزار پرس غذای گرم و ۳۰ هزار و ۲۷۰ سبد غذایی به خانوار‌های نیازمند در استان اهداشده است، ادامه داد: این اقدامات با مشارکت بیش از دو هزار خیر انجام‌شده است.

او افزود : امیدواریم با مشارکت مردم نیکوکار، بالاترین میزان کمک‌ها و بزرگ‌ترین پویش مردمی را در رزمایش مرحله دوم ایران همدل شاهد باشیم.

انتهای پیام/ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.