۴۰۰ مسجد مورد بازرسی ستاد مقابله با کرونا

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: هر هفته در استان کرمان تعداد ۴۰۰ مسجد مورد بازرسی ستاد مقابله با کرونا قرار می‌گیرد.

۴۰۰ مسجد مورد بازرسی ستاد مقابله با کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: با توجه به وضعیت استان کرمان که این روز‌ها در حالت هشدار قرار گرفته است ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، نسبت به راه اندازی گروه‌هایی برای بازدید از مساجد هر هفته تعداد ۴۰۰ مسجد در سراسر استان مورد بازرسی قرار گرفته و گزارش آن به ستاد استانی مقابله با کرونا ارسال می‌شود.

او تصریح کرد: در میان همه مجموعه‌ها، بیشترین‌جایی که رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود، مساجد هستند و از نظر جمعیت نیز تعداد نمازگزارن خیلی کمتر از بازار‌ها و مکان‌های این چنیتی است ضمن اینکه شیوه نامه‌های بهداشتی نیز بیشتر در این مکان‌ها رعایت می‌کنند.

حجت‌الاسلام حقانی، با اشاره به اینکه از شنبه هفته آینده مساجد قطعاً بازگشایی می‌شوند، اظهار کرد: لذا این تعطیلی فقط یک هفته خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان داشت: با توجه به نزدیکی چند مناسبت مهم از جمله عید قربان، عیدغدیر و ایام محرم امسال طبق هماهنگی انجام شده با مساجد و هیئت‌های مذهبی، در روز عید غدیر و دهه محرم نذورات خود را در قالب کمک‌های مومنانه میان نیازمندان توزیع می‌کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار