خدمات رسانی به ۴۲۰۰ خانوار ریگانی در مرحله اول رزمایش مواسات و همدلی

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ریگان گفت: در مرحله اول رزمایش مواسات و همدلی به ۴۲۰۰ خانوار ریگانی خدمات رسانی شد.

خدمات رسانی به ۴۲۰۰ خانوار ریگانی در مرحله اول رزمایش مواسات و همدلیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  سرهنگ مصطفی دهقانیان فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ریگان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با توجه به فرمایشات ولی امر مسلمین در رابطه با کمک مومنانه و مواسات به مردم  با کمک مجموعه ها و نهاد‌های انقلابی سپاه و با راه اندازی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) مرحله اول رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان انجام شد.

او در ادامه گفت: در مرحله اول رزمایش همدلی و مواسات سپاه شهرستان ریگان  ۴۲۰۰ نفر از افرادی که دچار مشکل شده بودند و تحت حمایت هیچ نهادی نبودند شناسایی شده و کمک دریافت کردند.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان بیان کرد: در مرحله اول ۷۱۰۰ بسته غذایی در سطح شهرستان توزیع شد که در این راستا نیز بیش از ۱۳۰۰ کیسه آرد به افراد نیازمند تحویل داده شد.

دهقانیان عنوان کرد: توزیع ۳۰۰ تخته فرش و روفرشی، توزیع ۵۰۰ پتو، تعداد ۵۰۰ البسه ،توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم، ذبح ۱۰ راس گوسفند و توزیع گوشت آن‌ها در بین نیازمندان از جمله کمک‌های مرحله اول در شهرستان ریگان بود.

او عنوان کرد: مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در سه مرحله با مشارکت نهاد‌های انقلابی سپاه و بسیج مجموعه‌های خدمات رسان، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، بهزیستی ظرفیت خیرین، آستان قدس رضوی طی سه مرحله انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان گفت: مرحله اول رزمایش از عید قربان تا غدیر آغاز خواهد شد که این اقدام حرکتی است که از مساجد با هماهنگی ائمه جماعات و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان آغاز خواهد شد.

دهقانیان افزود: با توجه به محدود بودن مراسمات ماه محرم الحرام مرحله دوم رزمایش در ایام ماه محرم انجام که با توجه به نزوراتی که مردم شهرستان در این زمینه دارند جمع اوری ودر بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

او بیان داشت: مرحله سوم رزمایش در دهه اخر صفر از اربعین امام حسین (ع) آغاز و تا رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام رضا (ع) ادامه دارد.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان تصریح کرد : با توجه به شرایط ویروس کرونا و مراسم اربعین،   ۵۰ درصد هزینه‌هایی که افراد برای مراسم اربعین در نظر گرفته اند را در رزمایش همدلی و مواسات برنامه ریزی نمایند تا به افراد نیازمند کمک شود.

دهقانیان با اشاره به اینکه  این رزمایش که همزمان با بازگشایی مدارس است؛ گفت: در این مرحله توزیع کفش لوازم التحریر البسه با ظرفیت خیرین جمع اوری ودر اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار