انصارالله: آمریکا مخالف توقف تجاوز به یمن است

عضو شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله اعلام کرد آمریکا نه تنها مخالف توقف تجاوزگری علیه یمن نیست بلکه از آن حمایت می‌کند و خواستار تداوم آن است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن در پیامی توییتری اعلام کرد: تحولات اخیر لیبی پاسخ طبیعی به کسانی است که خواهان متوقف نشدن تجاوز ائتلاف آمریکایی، انگلیسی، سعودی، اماراتی و متحدان آن به یمن هستند.

وی افزود: آمریکا مخالف توقف این تجاوزگری است بلکه از آن حمایت می‌کند و خواستار تداوم آن است. دولت آمریکا این موضع خود را با وتوی تصمیم کنگره در خصوص توقف کمک تسلیحاتی به ائتلاف متجاوز صعودی به صورت علنی اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۴۳ ۳۱ تير ۱۳۹۹
سلام چرا پیام ما رو نمیخونید چرا پیگیری نمیکنید‌. چرا ما به یمن کمک دارویی نمیکنیم ما تو ایران تو سپاه و ارتش هواپیما ایلیوشین ۷۶ داریم ‌که توانایی ریختن ۴۰ تن بار با چتر رو داراست حتی نیازی به فرود در فرودگاه یکن نداره کافیه خودشون به یمن برسونن و بار دارو با چتر بریزن ما قبلا به یمن هواپیما فرستادیم ولی تا رسید صنعا ائتلاف که دید نمیتونه جلو هواپیما بگیره باند فرودگاه زدن تا نتونه فرود بیاد ولی هواپیما ایلیوشن ۷۶ نیازی به فرود آمدن نداره بار با چتر میریزه کاش خبری در این باره تهیه کنید الان یمن زیرساخت بهداشتی نداره بخاطر جنگ تو این اوضاع کرونا متمعنم که تلفات بالا داره حداقل به از این طریق مسئولان آگاه کرد که همچین توانایی برای کمک حداقلی دارو به یمن استفاده کرد.ممنون از خبرگزاری خوبتون.
انقدر این پیام میدم تا خبر پیگیری ببینم.
آخرین اخبار