تشکیل هسته‌های مقاومت تبلیغ در تربت حیدریه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت‌حیدریه گفت: ۱۲ هسته مقاومت با عنوان راهبران گام دوم تبلیغ در این شهرستان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد علی فاطمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت‌حیدریه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در  طرح راهبران تبلیغ، قرار است از ظرفیت‌های موجود شهرستان اعم از معلمین، اساتید و دانشجویان، طلاب، اقشار فرهنگی، رسانه ها، فعالان اقتصادی و اجتماعی استفاده شود.

او افزود:طرح ایجاد هسته‌های مقاومت با عنوان راهبران گام دوم تبلیغ و با هدف تبلیغ دین، نظام و انقلاب اسلامی با محوریت نشست‌های تعالی در گروه‌های مختلف مردمی در حال انجام است که تاکنون موفق به تشکیل دو گروه شدیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت‌حیدریه ادامه داد: در حال حاضر شرایط خاص کشور به لحاظ بیماری کرونا این روند را با کندی مواجه کرده و سعی می‌کنیم تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی از افراد تاثیر گذار در بدنه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، رسانه‌ای دعوت و اهداف طرح را برای آنان تشریح کنیم.

فاطمیان بیان کرد: به مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر آماده سازی ۸ میلیون جوان مومن، انقلابی و متعهد این مطالبه جدی رهبری منجر به کادرسازی برای آینده انقلاب و نظام می‌شود، چرا که اگر ۸ میلیون جوان پای کار، مومن، جهادی و انقلابی در کشور فعال باشند بخش عمده مشکلات کشور برطرف می‌شود.

او تصریح کرد: در سیل سال گذشته خوزستان و گلستان اگر نبودند جوانان جهادی و مومن و انقلابی دولت و نهاد‌های مرتبط نمی‌توانستند از این چالش بزرگ خارج شوند، چرا که بصورت خودجوش سیلی از جمعیت جوان و انقلابی برای رفع این گرفتاری راهی مناطق مختلف کشور شدند و در کنار مردم و برای مردم کار کردند.


بیشتر بخوانید:


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت‌حیدریه تأکید کرد: در موضوع رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه نیز همین جوانان مومن و جهادی دوباره پای کار آمدند و علاوه بر ضدعفونی معابر و منازل بیماران در حوزه معیشت افراد آسیب دیده از کرونا ورود کردند و طبق آماری که داریم بدون در نظر گرفتن کمک‌های دستگاه‌های حاکمیتی حدود ۱۶ میلیارد ریال توسط این جوانان و با کمک خیرین جمع اوری و بسته‌های معیشتی تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

فاطمیان هدف از اجرای این طرح را تبلیغ دین در حوزه‌های مختلف عنوان و اظهار کرد: همین اقدامات جهادی، مخلصانه که باری از دوش مردم برداشته می‌شود بمنزله تبلیغ دین، انقلاب و نظام اسلامی است که ما می‌خواهیم ان را در قالب هسته‌های مقاومت و بنا به ظرفیت موجود گسترش دهیم.

انتهای پیام// ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.