اجرای طرح نشاط معنوی به صورت مجازی در آذربایجان شرقی

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از اجرای طرح نشاط معنوی به‌صورت مجازی در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمد علی فاضلی نسب معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در این خصوص اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، طرح نشاط معنوی جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به‌صورت مجازی در 16 بقعه متبرکه استان اجرا می‌شود و تا آخر مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

او افزود: استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی، ارتباط موثر با دانش آموزان، ترویج معارف اسلامی، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و همچنین زمینه‌سازی برای تربیت نسل نوجوان و جوان از جمله اهداف طرح نشاط معنوی است.

او گفت: در طرح نشاط معنوی، گروه‌های هدف شامل "دانش آموزان، نوجوانان و جوانان با مشارکت والدین" با ورود به کانال‌های مجازی بقاع متبرکه از طریق پیام رسان‌های مختلف به ویژه پیام رسان‌های داخلی از محتوای آن بهره مند می‌شوند.

 معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی  اضافه کرد: در این طرح روحانیون و طلاب آموزش دیده حوزه علمیه قم با در کانال‌هایی به نام امامزادگان(ع)، برنامه‌های متنوعی از جمله نشر معارف اسلامی، تقویت بنیه اعتقادی و پاسخ به سوالات و اجرای مسابقات در فضای مجازی برگزار می‌کنند.

فاضلی نسب ادامه داد: همچنین با تولید محتوا و بهره گیری از سایت‌های پشتیبان غنی در حوزه معارف دینی، کانال‌های امامزادگان(ع) را فعال کرده و در راستای آگاهی بخشی به مخاطبان خود در موضوعات دینی، اعتقادی، اجتماعی، فرهنگی و مشاوره فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار