تمدید مهلت پویش کتابخوانی در خانه بخوانیم تا پایان اردیبهشت

 معاون فرهنگی اجتماعی شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از تمدید پویش کتابخوانی در خانه بخوانیم تا پایان اردیبهشت ماه و با اضافه شدن بخش ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،حجت الاسلام حمیدی معاون فرهنگی اجتماعی شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از تمدید پویش کتابخوانی در خانه بخوانیم تا پایان اردیبهشت ماه و با اضافه شدن بخش ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام حمیدی گفت: با توجه به استقبال انجام گرفته از این مسابقه و خواست شهروندان، مدت زمان حضور در این مسابقه تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شده است.

او با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان در روز‌های آغازین اردیبهشت ماه، گفت: بخش ویژه رمضان نیز به بخش‌های متنوع مسابقه اضافه خواهد شد و با در نظر گرفتن هدایایی ارزنده برای شرکت کنندگان، کتاب‌های مرتبط به موضوع مسابقه افزوده می‌شود.

او افزود: با توجه به شدت گرفتن بیماری کرونا و لزوم تشویق شهروندان به در خانه ماندن، مسابقه درخانه بخوانیم استمرار خواهد داشت تا ضمن برخوردری از عواید این طرح فرهنگی، زمینه بالندگی فرهنگی شهروندان را نیز فراهم کنیم.

حجت الاسلام حمیدی گفت: تا کنون بیش از ۲۳ هزار آزمون در قالب پویش در خانه بخوانیم ثبت شده و هر کتاب هزاران بار دانلود و مطالعه شده است؛ این آزمون‌ها طی روز‌های برگزاری و در میان سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال و یک گروه ویژه توزیع شده است.

او گفت: این کمپین، توانسته به سهم خود گامی در تحقق اهداف توسعه کتابخوانی برای اقشار مختلف شهروندان بردارد و در غنی سازی اوقات فراغت ناشی از ضرورت حضور در خانه، بخشی از نیاز به مطالعه را پوشش دهد.

 هر یک از بخش‌های مسابقه #در_خانه_بخوانیم، ۹۹ جایزه ۷۰۰ هزار تومانی در بخش بزرگسالان، ۹۹ جایزه ۴۰۰ هزار تومانی در بخش نوجوان، ۹۹ جایزه ۲۵۰ هزار تومانی در بخش کودکان و ۹۹ جایزه ۳۰۰ هزار تومانی در بخش ویژه برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است. شرکت کنندگان با مراجعه به سایت http://citizen.tabriz.ir/ می‌توانند در مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار