معاون توسعه منابع استانداری ایلام:

نشاط اجتماعی جوانان یک ضرورت است

بسطامی گفت: نشاط اجتماعی و فرهنگی برای جوانان یک ضرورت محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ بسطامی معاون توسعه منابع استانداری ایلام در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان ایلام ، گفت: نبود نیاز‌های اولیه جوانان مانند اشتغال ، مسکن و ازدواج می‌تواند بستر ساز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی باشد ، پس تلاش در جهت رفع مشکلات این حوزه باید به صورت جدی در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

او نشاط اجتماعی و فرهنگی را برای جوانان یک ضرورت دانست و اظهار کرد: با ارائه آموزش‌های لازم به مردم به ویژه جوانان و نوجوانان و پر کردن اوقاف فراغت با ورزش ، بسیج سازندگی ، اردو‌های جهادی و فعالیت‌های قرآنی، می‌توان آسیب‌های اجتماعی را کاهش داد و تا حدود زیادی از بروز آن‌ها پیشگیری کرد.

معاون توسعه منابع استانداری ایلام با اشاره به دغدغه مندی رهبر معظم انقلاب در حوزه آسیب‌های اجتماعی ، افزود: وزارت کشور در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور کار‌های بسیاری انجام داده و اعتبار‌های مناسبی نیز برای این موضوع‌ها اختصاص داده است.

او همکاری‌های بین بخشی را در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر دانست و مطرح کرد: همه دستگاه‌های ذیربط باید در حوزه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی همکاری داشته باشند ، زیرا با هم افزایی بیشتر می‌توان شاهد نتایج مثبت در این حوزه بود.

بسطامی با تقدیر از بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات ازدواج به متقاضیان اظهار کرد: ارائه تسهیلات از سوی بانک‌ها تنها محدود به یک بخش نیست بلکه بخش‌های مختلفی را شامل می‌شود اگر چه پرداخت این تسهیلات با بهره و درصد کم مشکلاتی را نیز برای بانک‌ها ایجاد کرده است.

تردست معاون فرهنگی و امور جوانان نیز در ادامه این جلسه افزود: آنچه مهم است نشاط اجتماعی و امید به آینده جوانان و اعتماد آنان است چرا که تقویت این مهم تقویت نظام را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.